Jak inni ludzie w Polsce walczą i o co im chodzi: www.stopwiatrakom.eu - porozmawiaj o wiatrakach.



sobota, 19 czerwca 2010

19 czerwiec 2010 - dzień przed wyborami na prezydenta.

Nie wiem czy tylko ja tak mam ale od początku wiosny pisuję znacznie mniej na moim blogu.  Ciekawi mnie czy inni też piszą z mniejszą częstotliwością. Niestety sam nie śledzę za dużo blogów aby mieć właściwe porównanie.  To że nie pisuję, nie znaczy, że nic ważnego u nas się nie dzieje. Niestety mam mało czasu bo jak nie pracuję do późna to gdy mam wolne coś trzeba zrobić koło domu.

Szczęśliwie nas ominęła powódź, niestety wielu ludzi bardzo cierpi.  W tle jest kampania wyborcza po śmierci prezydenta. Z grona najbliższych mi osób moi rodzice bardzo przeżywają te sprawy: zarówno powódź jak i to co się tyczy wyborów i całej sytuacji która je spowodowała. My osobiście z żoną, może nawet bardziej ja, też patrzymy z uwagą na całą obecną sytuację. Cała nasza rodzina popiera Jarosława Kaczyńskiego i dobrze mu życzymy. Ciekawe jaki jutro będzie prawdziwy wynik wyborczy ?
Z mojej strony to marzę tak sobie aby Jarosław wygrał bezwzględną większością głosów już pierwszego dnia.  Nieraz sprawdzam sondaże zarówno te oficjalne jak i w internecie tworzone przez internautów. Zastanawia mnie rozbieżność wyników w oficjalnych sondażach Kaczyński jest za komorowskim, a w internecie odwrotnie. Oby prawdziwe okazały się rokowania z internetu i ciekawe czy w razie zdecydowanego zwycięstwa Kaczyńskiego  nie wyjdzie czy aby oficjalne sondaże nie są zmanipulowane.

Ps.
PO WYBORACH, PIERWSZA TURA ZA NAMI.
Niestety dla mnie wygrał Komorowski. Jedyne co pociesza to, że wbrew moim obawom i krążącym teoriom spiskowym raczej nie manipulowano przy sondażach. Ponieważ wcześniejsze były zbliżone do  wyniku wyborczego to mogę uznać je za wiarygodne. Szkoda, że te w internecie odbiegały od rzeczywistości.
Szczerze życzę Kaczyńskiemu wygrania w drugiej turze.
Dziwi mnie duży sukces Napieralskiego ponieważ moim zdaniem oprócz uśmiechu na ustach i młodzieńczego uroku ten człowiek nie miał nic konkretnego do zaoferowania. Jeżeli ludzie oczekują, że wystarczy jak polityk będzie ładny to kiepsko nam wróży.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz