Jak inni ludzie w Polsce walczą i o co im chodzi: www.stopwiatrakom.eu - porozmawiaj o wiatrakach.



piątek, 14 października 2011

Trudne pytania, opuszczona szkoła.

Piszę ten post z opóźnieniem, tak naprawdę miałem zacząć go pisać w zeszłą sobotę - 8 października. Otóż następnego dnia miałem być członkiem komisji wyborczej w jednej z okolicznych wsi. W mojej głowie kołatały się pytania: jak to będzie gdy podejdzie ktoś kto nie będzie potrafił samodzielnie oddać głosu i zapyta mnie abym mu pomógł znaleźć listę kandydatów z ugrupowanie palikota.
Na szczęście takich pytań nie było, a na nieszczęście ten d... palikot dostał się do sejmu. Cóż, wychodzi na to, że nasz naród to stado baranów którym można dowolnie manipulować i wmówić mu, że ktoś taki jak palikot jest mu potrzebny. To bardzo smutne ale wielu z nas to bardzo naiwni ludzie.

Komisja wyborcza w której zasiadałem miała swoją siedzibę na parterze dawnej opuszczonej szkoły. Opuszczone szkoły są bardzo smutne, widać to było zwłaszcza na piętrze budynku.
































2 komentarze:

  1. Bardzo smutny widok. Będzie się tak powoli rozpadać, czy są jakieś plany na zagospodarowanie tego budynku?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, pamiętam gdy ta szkoła była czynna jeszcze kilka lat temu. Z tego co mi opowiedziano to w zeszłym roku na parterze budynku w kilku pomieszczeniach było wiejskie przedszkole które zlikwidowano z przyczyny "ważnych oszczędności". W obecnym czasie część parteru budynku pełni funkcję świetlicy wiejskiej. Parter chociaż od dawna nie malowany wygląda jeszcze całkiem dobrze, piętro - jak widać na zdjęciach.
    Obecnie gmina planuje przebudować budynek na potrzeby mieszkań socjalnych. Uczyniono już tak z jedną ze szkół w okolicy.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń