Jak inni ludzie w Polsce walczą i o co im chodzi: www.stopwiatrakom.eu - porozmawiaj o wiatrakach.



niedziela, 23 września 2012

Zdechłe psy.


I niech mi ktoś powie, że określenie: "spać jak zabity" nie ma sensu :)

Wiem, że wiele osób mogło się wystraszyć bo najpierw pojawiło się samo zdjęcia z drastycznym tytułem, a opis który jest poniżej publikuje z jednodniowym opóźnieniem.   Zapewniam jednak, że "zdechlaki" żyją i mają się świetnie. Spały sobie w ten dziwny sposób, a ja im zrobiłem zdjęcie komórką.



2 komentarze:

  1. heheheh :) jak zobaczyłam na bocznym pasku twój nowy post aż się bałam ze na koniec spokojnej niedzieli dasz nam post o czymś okropnym lub kontrowersyjnym ufffff :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A one były po prostu okropnie zmęczone, że aż padły trupem po zabawie i tyle, a ja im tyko zrobiłem zdjęcie.
    Zaraz muszę te zdechlaki wyprowadzić na wieczorny spacer.
    Pozdrawiam, Tomek :)

    OdpowiedzUsuń