Jak inni ludzie w Polsce walczą i o co im chodzi: www.stopwiatrakom.eu - porozmawiaj o wiatrakach.



sobota, 1 maja 2010

01 maj 2010


Zawsze wożę w aucie aparat fotograficzny, dzisiaj gdy jechałem do pracy to po drodze zrobiłem kilka zdjęć przystrojonej odświętnie wsi. Zapewne ludzie przygotowują się do jakiejś uroczystości religijnej - może będzie komunia lub przejazd świętego obrazu. Trochę to wygląda jak za komuny tylko flagi są inne.

Oczywiście dzisiaj jest pierwszy maj no i jak zwykle sumienie nie pozwala mi uczcić "święta pracy" lenistwem. Zawsze pracuję tego dnia, nie tylko, że pojechałem do zakładu ale po pracy zarobkowej postanowiłem dodatkowo zrobić coś koło domu. Tak się składa, że ostatnio trochę zarastamy trawą, moja żona dzielnie pokosiła "powierzchnie płaskie" kosiarą . Mi natomiast w udziale przypada jak zwykle koszenie kosą spalinową rowu przed domem, skarpy od strony rzeki, a także skarpy za domem no i całych przyległości dookoła działki. Nakosiłem się aż do zmierzchu, widać efekty i to cieszy.

Ostatnimi czasy moje posty są jak by krótsze i pisane z mniejszą częstotliwością. Może to dlatego, że wiosną jest więcej pracy i nie mam tyle czasu co zimą, zimą wieczory były dłuższe :-) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz