Jak inni ludzie w Polsce walczą i o co im chodzi: www.stopwiatrakom.eu - porozmawiaj o wiatrakach.



środa, 17 lutego 2010

Owczy

Lubię psuć piosenki, moje przeróbki są zawsze obrzydliwe i w tym jest ich siła.

"Baśka"

Baśka miała twardy biust
Ania tłuszcz, a Zośka włosy na pupie,
Ela całowała cudnie
Rzuciła mnie
tuż po naszym ślubie
Z Kaśką można było kozy paść
Teraz wiem, że chciała wymusić
Ze mną swój pierwszy raz
Magda - zło, Jolka mnie
Stłukłałaby na śmierć
A Agnieszka zdradzała mnie

Ref.:
Wielkie jak okręt
Pod pełnymi żaglami
Jak konie w galopie
Jak burzowe niebo nad nami

Karolina w Hollywood
Z Aśką nigdy nie było tak samo
Ewelina zimna jak lód,
Więc najmniej bałem się z Alą
Wszystko mógłbym Izie dać - tak jak Oli,
Ale one wcale nie chciały brać
Małgorzata - jeden grzech
Wciąż onieśmielała mnie
A Monika wąchała klej

Ref. Wielkie jak okręt...(x3)



"Wciąż bardziej owczy"

Są dni, kiedy mówię: dość
Żyję chyba sobie sam na złość
Wciąż gram, śpiewam, jem i śpię
Tak naprawdę jednak nie ma mnie
Wciąż jestem owczy
Zupełnie owczy tu - niby wróg
Wciąż jestem owczy



Wciąż bardziej owcą wam
I sobie sam
Ktoś znów wczoraj mówił mi:
Trzeba przecież kochać coś, by żyć
Mieć gdzieś jakiś własny ląd
Choćby o te dziesięć godzin stąd
Wciąż jestem owczy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz